telefon 603 725 452 Slezská 909/86, Praha 3

Autogenní trénink

Klasická relaxační metoda vytvořená dr. J.H. Schultzem, kterou taky můžeme nazvat jako „Soustředěné sebe uvolnění“.

Jde o univerzální relaxační metodu působící na celé spektrum psychofyzických problémů jako je nervozita, nespavost, úzkostné stavy. Dále účinně působí na psychosomatické obtíže jako bolest hlavy, zad, zažívací potíže, menstruační bolesti, různé křeče, brnění atd.

Autogenním tréninkem se úspěšně omezuje tréma, stres, pracovní vyčerpání i přehnané emoční reakce: plačtivost, vzteklost a podrážděnost. Je to také účinný nástroj pro osobní rozvoj a duchovní posun.

Cíl Autogenního tréninku

Cílem Autogenního tréninku je podle J.H. Schultze to „aby se člověk přesně předepsanými cvičeními stále více vnitřně uvolňoval a ponořoval se do sebe a aby dosáhl z nitra vycházející přestavby celého organismu, která umožňuje posílit to, co je zdravé a zmírnit nebo odstranit to, co je nezdravé“.

Metoda tréninku

Vlastní metoda není obtížná. Základy se je možné naučit v 5 lekcích po týdnu. To co vytváří z této metody tak účinný nástroj je pravidelné, dlouhodobější cvičení. Bez toho by tato metoda neměla větší účinek.

Relaxace je v neposlední řadě velice příjemná… pozorujete, jak celé Vaše tělo a mysl se noří do nitra a cítíte, že všechno stažené a zatěžkané se rozpouští a odplouvá pryč.

Vlastní cvičení

K zvýraznění léčebného účinku se vytvářejí Individuální formule s autosugestivním působením.

Autogenní trénink se cvičí většinou individuálně, ale je ho také možné zažít ve skupině.

Rád Vás tuto klasickou relaxační metodu naučím. Já sám jsem před lety absolvoval výcvik u předního českého autogenisty MUDr. Karla Vojáčka.

Kontaktujte mě